Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Címlap Körjegyzőség Hivatalok - A Körjegyzőség működése

Hivatalok - A Körjegyzőség működése

2008. július 1-én megalakult a Körösszegapáti-Magyarhomorog Körjegyzőség. Ezzel egyidőben kialakításra került Magyarhomorogon az Ügyfélszolgálati Iroda. Az iroda kialakításának az volt a célja, hogy az állampolgárok jogai ne csorbuljanak és továbbra is helyben teljes körű maradjon az ügyintézés.

Az Iroda felépítése a következőképpen alakult.


1. iroda

Minden nap 8-12 óráig a Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat munkatársa, Kácsándiné Oláh Gyöngyi segíti az ügyfeleket az alábbiakban:

  • Hivatalos ügyek intézéséhez segítségnyújtás (levélírás, telefonos ügyintézés)
  • Gáz-, illetve villanyóraállások bejelentése
  • Gázár támogatásához igénylőlap kitöltése
  • Kórházi szakrendelésre időpont kérése
  • Családi konfliktusok megoldásában lehetőség szerinti segítségnyújtása
  • Önéletrajzírás
  • A beérkezett jelzések alapján felkeressük az érintett személyt, illetve családját a különböző szolgáltatásokról való tájékoztatás érdekében
  • Az aktív korú nem foglalkoztatott személyekkel együttműködési megállapodás megkötése, tájékoztatása az igényelhető szociális ellátásokról
  • A különböző kérelmek, támogatások igényléséhez szükséges nyomtatványok kitöltésében segítségnyújtás, melyek a következők:
  • Időskorúak járadéka,
  • Rendszeres szociális segély,
  • Lakásfenntartói támogatás,
  • Ápolási díj,
  • Átmeneti segély,
  • Közgyógyellátás,
  • Egészségügyi szolgáltatásokra való jogosultság,
  • Közlekedési támogatás,
  • Rendszeres, illetve rendkívüli gyermekvédelmi támogatás,
  • Öregségi-, özvegyi-, rokkant nyugdíj elbírálásához igénybejelentő lap kitöltése,
  • Családi pótlék igényléséhez szükséges nyomtatványok kitöltése,
  • GYES, GYED, Anyasági támogatás igényléséhez szükséges nyomtatványok kitöltésében való segítségnyújtás.

2. iroda

Kulcsár Anita igazgatási előadó hétfőtől péntekig 8-12 óráig tájékoztatja az ügyfeleket az ügyintézés menetéről az alábbi témákban:

  • Igazolások kérése
  • Hulladékgyűjtő edényekkel kapcsolatos ügyek intézése
  • Lakcímbejelentés
  • Pénztári kifizetések
  • Hivatalos ügyek intézésével kapcsolatos kérdések
  • Közvilágítással kapcsolatos problémák bejelentése
  • Hirdetmények
  • Kérelmek, panaszok, írásbeli benyújtása, jegyzőkönyv felvétele
  • Anyakönyvvezetéssel kapcsolatos ügyek intézésének kérése
  • A polgármester ügyfélfogadásának időpont egyeztetése
  • Egyéb ügyek

3. iroda

Nagy Barna polgármester hivatalos ügyfélfogadási ideje kedd 9-12 óráig(egyébként minden nap), amikor fogadja a lakosokat az esetleges problémák vagy észrevételek megbeszélése érdekében.

4. iroda

Dr. Tóth Ágnes körjegyző helyettes minden nap 8-12 óráig, ugyanitt kedden és pénteken dr. Illés-Tóth Zoltán körjegyző nyújt tájékoztatást és folytat érdemi ügyintézést a következő tárgykörökben:

  • Hagyatéki leltár felvétele
  • Igazolások kiállítása
  • Adóügyek
  • Jegyzői hatáskörbe tartozó lakossági panaszok intézése
  • Engedélyek kiadása
  • Tájékoztatás jogi-állami ügyekben

Az anyakönyvek kiállítása Magyarhomorogon az Ügyfélszolgálati Irodában történik, előre egyeztetett időpontban a 2. irodában.

Elérhetőség:

4137 Magyarhomorog, Árpád u. 46.
Polgármester telefonszáma: 06-54/704-598
Körjegyző telefonszáma: 06-54/704-500
Ügyintéző telefonszáma: 06-54/704-602
Fax:06-54/704-609

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. , Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

A rák ellen, az emberért, a holnapért!

Google PageRank